Sunday, September 27, 2009

Salam Eidul Fitri

0 comments
Assalamualaikum saya ucapkan kepada semua yang menziarahi blog ini. Syukran jazilan =)...hari ni kita berada pada hari ke-8 Syawal. Haaa...antum dah berpuasa sunat 6? Kalau sudah, alhamdulillah. Pada sesiapa yang belum mula atau belum cukup 6hari, cepat2lah tunaikan sebelum Syawal habis. Al-maklum...nanti byk open house, jamuan raya...takut2 tak sempat nak berpuasa sunat, Syawal pun dah hbis.

Yang tadi tu, muqaddimah je..ok.Alhamdulillah, jam 7.40 malam saya baru sahaja tiba ke bumi Nilai ini setelah seronok bercuti hari raya seminggu. Tak puas rasanya sebab hati ini masih ingin berada bersama keluarga di rumah. Namun, kembalinya saya ke sini ada misi dan tanggungjawab yang perlu dilaksanakan. Belajar dan terus belajar..(ayat untuk pujuk hati..^o^)

Di sini saya ingin kongsikan pengalaman berhari raya sepanjang cuti yang lalu. Teruja rasanya nak menulis dalam blog ini hinggakan saya terus menerjah blog yang sudah lama tak terusik sebaik sahaja usai makan malam.

Ada banyak perkara yang nak diceritakan disini...ape dia?? TUnGGu!!!

p/s: saya akan post tentang pengalaman berhari raya dalam entry akan datang...stay tuned!

0 comments:

Post a Comment