Thursday, January 7, 2010

semester baru!!!

0 comments
Assalamualaikum semua...salam mesra buat kalian...

alhamdulillah, kini semester baru telah pun bermula. Sekembalinya saya ke tanah air pada Sabtu minggu lepas, saya terus pulang ke Perak. Keesokannya saya kembali ke asrama. Tahun baru, semester baru, azam baru...semangat baru...semuaanyaaa baru..

Kini, episod baru bermula dalam kehidupan saya sebagai mahasisiwi yg bakal menamatkan pengajian tahun hdpn. Moga2 natijah imtihan yg lepas, mmbuatkan saya lebih tekun dan bersemangat. semester ini kelihatan agak mencabar dek kerana bebanan kredit yg tinggi. Memang menjadi kelaziman pelajar lughah di sini memikul beban kredit yg tinggi berbanding pelajar lain. Namun, itulah hakikatnya. Cabaran buat kami...

Alhamdulillah, masuk minggu kedua ni dah ada assigmnt yg diberikan. Hmm...kelihatan menarik dan tak kurang juga yg mencabar minda dan fizikal kami. Minggu pertama yg lalu saya masih di Jordan. Alhamdulillah, tak banyak yg ketinggalan. Atas bantuan kawan2 dan pensyarah, alhamdulillah, saya dapat cover semula subjek yg lalu. Syukran.

p/s: Semester baru bakal menjanjikan cabaran baru...apa yg penting, teruskan usaha!!!




0 comments:

Post a Comment