Sunday, February 28, 2010

1st Novel

1 comments

Novel Terbaru

Novel bertajuk Madah Berzikir ini adalah hasil tulisan seorang novelis yang kini masih dalam tempoh menamatkan pengajian Master di UPSI. Beliau merupakan seorang kaunselor dan perunding motivasi. Beliau lebih dikenali sebagai Cikgu Esa dan anda boleh melawati laman blog beliau (http://www.esasamad.com) untuk mengenali dengan lebih dekat mengenai penulis buku ini.

Insyaallah, novel ini boleh didapati di Pesta Buku Antarabangsa sekitar bulan Mac nanti. Menariknya, novel ini dikarang berdasarkan kisah benar dan telah diolah dan digarap dengan sebaiknya untuk memberi pengajaran dan impak positif kepada para pembaca. Watak dalam novel ini telah diadaptasi dari kisah sebenar namun telah dirahsiakan namanya. Moga-moga ia bermanfaat untuk semua.

Selamat membaca kawan-kawan ^_^

p/s: Novel ini juga dihasilkan secara kerjasama antara saya dan Cikgu Esa. Menulis novel adalah sekadar mengisi masa lapang saya disamping dapat mengetahui cara penulisan karya yang menarik. Terima kasih cikgu, atas tunjuk ajar dan kepercayaan yang diberikan.

1 comments:

Post a Comment